Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2007 11:34 - Когато мама е и татко
Автор: lemonbaby Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2413 Коментари: 4 Гласове:
0



В модерния ни свят, семейството отдавна не е това, което Вазов описва „под лозата”. Отдавна не е задължително челядта да е многобройна до степен да не им помниш имената. Отдавна мама не стои само да върти къщата и да слуша господаря на дома. Отдавна вече всъщност господарят на дома може да е в пола. А може и изобщо господарката да е едноличен управител на малкото си царство, в което се грижи само за един брой малък наследник. Т.е. татко няма.

Няма да анализирам защо се стига до такива ситуации. Понякога виновна е едната страна, понякога другата. Най-често виновни в някаква степен са и двамата. Затова накрая излиза, че виновен всъщност няма. Единственият виновник е липсата на желание за запазване на статуквото.

Всъщност често и в тази ситуация няма особени потърпевши. Всеки от двамата възрастни участници страда определен период от време, но после потъва в живота и сякаш забравя.

Ами ако има малки участници? Какво им казваме на тях. Къде е отишъл татко? На мен първо ми казаха, че е заминал. После пък нямаше да се връща. После разбрах, че хората умират. Попитах дали не е умрял. Мама отрече. Но гледам другите деца имат татко. А аз имам мама, баба и дядо. Но това не е татко.

Помолих мама да ми купи друг татко от магазина. Тя каза добре…

А дотогава мама е и татко.

image



Тагове:   мама,


Гласувай:
0



1. pti - ;)
13.03.2007 15:00
има една мисъл, че понякога децата страдат по-малко ако родителите са разделени

..макар че това може да се установи само при сравнение..
цитирай
2. lemonpie - Ммм,
13.03.2007 20:40
и аз си помислих, че теоретично трябва да страдат по-малко, но как да съм сигурна?
цитирай
3. pti - ми странно нещо е живота :)
13.03.2007 23:56
..живяла съм разделена от баща си известно време..
..после присъствах на сватбата на майка си и баща си..(!)
..сега пак живея без баща си, но сега не подлежи на сравнение :(
**може би .. когато можеш да промениш нещо все ти се струва, че 'другия' вариант би бил по-добър
но когато си без алтернативи ти се иска да си намирал във всяко нещо доброто - като есенция :)

хъх, ...разбира се има такива изроди!, които не визирам тук в обърканите си разсъждения, разглеждах само случаите на взаимно несходство ;)
цитирай
4. candysays - Да беше толкоз лесно...
04.04.2007 17:09
И де да ставаше така...
Все пак ти пожелавам мама да ти купи татко от магазина ;)
А дотогава- дерзай само с мама!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lemonbaby
Категория: Други
Прочетен: 227393
Постинги: 24
Коментари: 86
Гласове: 657
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930